משלוח חינם בקנייה מעל 349.90 ש"ח | אספקה 3 ימי עסקים
הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו הטבות בלעדיות!

החלפות / החזרות

החזרות ומשלוחים

בג'ים פיירטס אכפת לנו שתהיו 100% מרוצים מהקנייה שלכם, אם החלטתם מסיבה כלשהי להחזיר/להחליף פריטים שהוזמנו, אפשר לעשות זאת בדרך המפורטת למטה

הנחיות להחזרת פריט

1. יש לוודא שאתם עומדים בתנאי השירות המבוקש ושעברו פחות מ-30 יום מקבלת החבילה, ושלא נעשה בפריט כל שימוש / הפריט לא עבר כביסה / ושלא נגרם לו שום פגם/נזק. כמו כן, התוויות והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם (נא להקפיד לארוז את הפריטים היטב).
* פריט שנרכש בסייל ניתן יהיה להחזיר עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו *

2. יש לשלוח לכתובת [email protected], בנושא המייל תרשמו את מספר ההזמנה שלכם, ובתוכן המייל יש לרשום את סיבת ההחזרה, נא לרשום גם באיזה דרך תרצה/י שנזכה אותך:

  • קבלת קרדיט לשימוש עתידי באתר ובחנויות ללא מגבלת זמן.
  • זיכוי אמצעי התשלום בו השתמשת ברכישה.

3. כדי להחזיר פריט שנרכש מאיתנו, יש לגשת לסניף הדואר הקרוב אליכם ולשלוח את הפריט בדואר רשום עם מספר מעקב למחלקת ההחזרות שלנו:
כתובת=>
ג’ים פיירטס – מחלקת החזרות
בית ג’אן, 249900
ת.ד 327
0508181491

4. הנכם מתבקשים לשמור את הקבלה / מספר המעקב של החבילה המוחזרת.
5. עם קבלת הפריט המוחזר במחלקת ההחזרות שלנו, אנו נדאג לזכות אתכם בכסף שמגיע לכם.

הנחיות להחלפת פריט

1. יש לוודא שאתם עומדים בתנאי השירות המבוקש ושעברו פחות מ-30 יום מקבלת החבילה, ושלא נעשה בפריט כל שימוש / הפריט לא עבר כביסה / ושלא נגרם לו שום פגם/נזק. כמו כן, התוויות והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.
2. כדי להחליף פריט שנרכש מאיתנו, הנכם מתבקשים לשלוח לנו מייל לכתובת [email protected], בנושא המייל תרשמו את מספר ההזמנה שלכם, ובתוכן המייל יש לרשום ולפרט איזה פריטים תרצו להחליף.
3. אחרי שהמייל שלכם יתקבל במחלקת ההחזרות שלנו, אנחנו נפתח לכם פנייה בקשר לביצוע ההחלפה.
4. לאחר פתיחת הפנייה ואישור ההחלפה שלכם, יש לגשת לסניף הדואר הקרוב אליכם ולשלוח את הפריט(ים) בדואר רשום עם מספר מעקב למחלקת ההחזרות שלנו:
כתובת=>
ג’ים פיירטס – מחלקת החזרות
בית ג’אן, 249900
ת.ד 327
050-8181-491

5. שימו לב הנכם מתבקשים לשמור את הקבלה המעידה על שליחת החבילה אלינו. 
6. עם קבלת הפריט המוחזר במחלקת ההחזרות שלנו, אנו נדאג לשחרר לכם את המשלוח החדש.

הערות ותוספות

1. לא ישוחררו פריטים חדשים כל עוד הפריטים המוחזרים לא הופקדו במחסנים שלנו.

2. באחריות הלקוח ליצור איתנו קשר על מנת לבדוק את סטטוס החבילה המוחזרת.

3.  במקרה של ביטול עסקה לאחר שהחבילה נשלחה ולאחר החזרת הסחורה למחסנים שלנו, יינתן זיכוי כספי מלא בניכוי עלויות המשלוח מסך הזיכוי. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל.

4. שימו לב במקרה וקיבלתם משלוח חינם על חשבוננו והחלטתם מסיבה כלשהי להחזיר פריטים
וערך הקנייה החדש לאחר ההחזרה הינו קטן מ299.90 ש”ח אנו נהיה רשאים לקזז עלות המשלוח מסך ההחזר אשר מגיע לכם.

5. ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 20 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).

* החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר / היתרה  הינה מעל 50 ש”ח, לחלופין ייתנן קרידט שישמש לקנייה עתידית באתר.

* החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר יזוכו על ידי החזרת הקרדיט לחשבון האישי באתר.

* ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו.

בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע בטל׳
074-7219867 או בוצאפ דרך הכפתור המופיע באתר, או במייל [email protected]

שימו לב החזרת/החלפת פריטים תתאפשר כל עוד הפריטים יגיעו באריזה המקורית ובצירוף התוויות, ללא פגם או נזק.

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
דילוג לתוכן